Friday, April 5, 2013

Galleri Fredag


Galleri Fredag för april har kickat igång och det är Nilla som kommer med nya och spännande teman. Först ut är METAL.

Metal stövel utanför mitt favvo märke på cowboy stövlar i Santa Fe, New Mexico.

Jag har en speciel kärlek till olika skyltar som jag finner coola på något sätt. Just denna korsning mitt ute i ingenstanns i Texas kunde man åka åt alla håll och riktningar. Sedan har vi klassiska Highway 1 i Kalifornien.

Någonstans i norra Kalifornien.

Någonstans i södra Kalifornien. Den här skylten tyckte jag verkligen var fin.


 The Lone Star State med den ensamma cowboyen som rider ut .



Avslutar med den här lilla Basilisken som pryder många av fontänerna här i Basel. Den lilla draken är stadens symbol.

Ha en fin fredag allihop.


No comments: